Subject: FW: 1750 / Sarapuu ja Pähkli DP ala infrastruktuuri PP_v02
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Jun 2025 11:05:36 +0300

Palun  reg taotlus lepingu sõlmimiseks

From: Daniela Živel│GloReal Kinnisvara <[email-masked]>
Sent: Monday, June 9, 2025 10:37 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Laur Kõiv <[email-masked]>; German Randla│GloReal 
Kinnisvara <[email-masked]>
Subject: 1750 / Sarapuu ja Pähkli DP ala infrastruktuuri PP_v02

Tere,

Vastavalt allolevale kirjale, edastan andmed ja allkirjastatud projekti 
lepingu sõlmimiseks:

Sarapuu Krundid OÜ

esindaja juhatuse liige Daniela Živel

 <tel:+372%20503%206888> +372 503 6888

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Daniela Živel

From: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 6, 2025 1:57 PM
To: Toomas Naelapää <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 1750 / Sarapuu ja Pähkli DP ala infrastruktuuri PP_v02

Tere,

Annan tagasisidet teeprojektile ilma tehnovõrkudeta.

Teeprojekti osas märkused puuduvad.

Leppisime Transpordiameti poolse tehnovõrkude kooskõlastajaga Laur Kõiv’ga 
kokku, et kooskõlastan teeprojekti mahus, mis on ilma tehnovõrkudeta, sh 
teevalgustuseta.

Seega kõik tehnovõrgud tuleb kooskõlastada läbi ehitusregistri menetluse, 
kus minu hinnangul valgustust kooskõlastamiseks esitatud ei ole.

Teeprojekt saab heakskiidu, st täiendavaid märkusi ei ole ja saaksime 
huvitatud isikuga minna lepingusse, mis annab õiguse teedeosa 
väljaehitamiseks riigitee alusel maal ilma tehnovõrkudeta.

Palun esitada esindaja kontaktandmed, kes on kinnistute omanik või omab 
õigust juriidilise isikuna õigust sõlmida ristmiku ehitamise leping. Palun 
nime, telefoni ja e-aadressi.

Lepingu sõlmimiseks palun saatke allkirjastatult vaid riigitee alusele maale 
jääv teedeosa lahendus, mis on lepingu lisa ja oleks optimaalses mahus. 
Peale lepingu sõlmimist ja ehitusregistris tehnovõrkude osa kooskõlastamist 
riigitee alusel maal koos katete taastamisega saab Transpordiamet 
kooskõlastada ehitusloa eelnõu.

Tänades koostöö eest.

Krista Einama

Kooskõlatuste üksus